Gaziantep Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı’ndan Vali Kemal Çeber’e Ziyaret

Spor (Web Sitesi) - Web Sitesi | 22.06.2026 - 19:04, Güncelleme: 22.06.2026 - 19:10 44 kez okundu.
 

Gaziantep Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı’ndan Vali Kemal Çeber’e Ziyaret

Üst lige yükselen Gaziantep Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, Kulüp Başkanı Hulusi Kalender ve sporcularıyla birlikte Vali Kemal Çeber’i ziyaret etti.
Üst lige yükselerek Gaziantep’e büyük bir gurur yaşatan Gaziantep Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, Kulüp Başkanı Hulusi Kalender, teknik heyet ve sporcularıyla birlikte Gaziantep Valisi Kemal Çeber’i makamında ziyaret etti. Başarılı sezonun ardından gerçekleştirilen ziyarette takımın elde ettiği şampiyonluk ve üst lige yükselme süreci değerlendirildi. Sporcular ve teknik heyetle yakından ilgilenen Vali Kemal Çeber, engelleri azim, kararlılık ve mücadele ruhuyla aşarak önemli bir başarıya imza atan takımı tebrik etti. Gaziantep’i başarıyla temsil eden sporcuların tüm şehre örnek olduğunu ifade eden Vali Çeber, yeni sezonda da takımın başarılı sonuçlara imza atacağına inandığını belirterek sporculara ve kulüp yönetimine başarı dileklerini iletti. Kulüp Başkanı Hulusi Kalender ise desteklerinden dolayı Vali Kemal Çeber’e teşekkür ederek, Gaziantep’i en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceklerini söyledi. Üst lige yükselme başarısıyla adından söz ettiren Gaziantep Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, yeni sezonda da şehrin gururu olmaya hazırlanıyor.
Üst lige yükselen Gaziantep Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, Kulüp Başkanı Hulusi Kalender ve sporcularıyla birlikte Vali Kemal Çeber’i ziyaret etti.

Üst lige yükselerek Gaziantep’e büyük bir gurur yaşatan Gaziantep Basketbol " class="text-dark font-weight-bold" target="_blank">Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, Kulüp Başkanı Hulusi Kalender, teknik heyet ve sporcularıyla birlikte Gaziantep Valisi Kemal Çeber’i makamında ziyaret etti.

Başarılı sezonun ardından gerçekleştirilen ziyarette takımın elde ettiği şampiyonluk ve üst lige yükselme süreci değerlendirildi. Sporcular ve teknik heyetle yakından ilgilenen Vali Kemal Çeber, engelleri azim, kararlılık ve mücadele ruhuyla aşarak önemli bir başarıya imza atan takımı tebrik etti.

Gaziantep’i başarıyla temsil eden sporcuların tüm şehre örnek olduğunu ifade eden Vali Çeber, yeni sezonda da takımın başarılı sonuçlara imza atacağına inandığını belirterek sporculara ve kulüp yönetimine başarı dileklerini iletti.

Kulüp Başkanı Hulusi Kalender ise desteklerinden dolayı Vali Kemal Çeber’e teşekkür ederek, Gaziantep’i en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceklerini söyledi.

Üst lige yükselme başarısıyla adından söz ettiren Gaziantep Basketbol " class="text-dark font-weight-bold" target="_blank">Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, yeni sezonda da şehrin gururu olmaya hazırlanıyor.

Gaziantep HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve ortachaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.